En liten fundering om kök...

En liten fundering angående kök som jag har haft en längre tid...
Jag kollar ju runt en hel del på nätet och letar inspiration och dylikt, och ser därmed en hel del nyrenoverade kök. Då är min stora fråga; varför sätter man in en häll och sätter en ugn under? Jag har verkligen aldrig fattat meningen med det... För det första, om man ändå ska sätta in en häll kan man ju samtidigt välja att sätta ugnen i arbetshöjd, det är ju mycket mer praktiskt! Och för det andra, är det inte billigare att bara sätta in en vanlig hederlig spis om man ändå vill ha allt på samma ställe?

Det är min åsikt i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja... jag får nog faktiskt hålla med där! Känns onödigt att slänga ur en massa pengar på ngt som ändå ser ut som en vanlig spis i slutändan. Helt ologiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback