En "söndags-dagens"


Dagens tillstånd:
Fint! Har verkligen sovit ut för första gången på länge.
Dagens borde: Tvätta, och det håller vi på med för tillfället :)
Dagens shopping: Ingenting so far
Dagens frisyr: Uppsatt med diadem
Dagens parfym: Pass!
Dagens i-landsprobem: Svårt att bestämma middagsmat?
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens planer: Tvätta och ta det lugnt
Dagens "vill ha": Jag är i akut behov av nya jeans... 
Dagens fundering: Jag kanske skulle göra något åt mitt bleka jag?
Dagens behov: Konstigt nog har jag inga cravings överhuvudtaget idag :S
Dagens "vill helst slippa": ...slippa att det är måndag imorrn?
Dagens bästa: Att få sova ut!
Dagens mat: Har bara ätit "frukost" än så länge...
Dagens låt: Ted Gärdestad - Eiffeltornet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback