Jag lever!

Ja, jag ville egentligen bara tala om att jag fortfarande lever! (fast egentligen borde jag vara totalt död med tanke på vilka tuffa dagar det har varit)
I nuläget har vi varken hemtelefon eller dator, så vill ni nå mig så är det säkrast att ringa till mobilen eller komma förbi en sväng :) Hoppas att vi får modem och allt annat från Bredbandsbolaget nu i veckan... Turligt nog så går det ju alldeles utmärkt att surfa på iPhonen, men det går dessvärre inte att blogga från blogg.se! (fixar ni en app snart eller?!)

För övrigt verkar det gå käpprätt åt helvete med bänkskivan också, sådär lagom kul... Det har verkligen dragit ut på tiden... När vi var på Beijer så lät allt så himla smidigt, men icke sa nicke! Det är väl bara att vänta...

Och förresten, vet ni? I förra veckan så hände det en helt fantastiskt rolig grej! Kan ni gissa vad?! Jo, Åsa kom hem!! Det var på tiden, som jag har saknat henne! Härligt att allt är som vanligt igen och att Dreamteam är återförenat :)

Jaja, vi får väl se när jag uppdaterar nästa gång, ni får vänta tålmodigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback