Bal och vårmarknad

Givetvis idag, när det är både bal och vårmarknad så ska det regna! Så hiiiiimla kiligt! Och jag tycker synd om alla som ska gå på balen i sina fina kläder och fina frisyrer och allt! Jag håller verkligen tummarna för att det är uppehåll medans de ska gå där på "röda mattan" utanför Grand.

Något som däremot känns väldigt skumt är att det faktiskt var hela 2 år sedan jag gick på min bal! Det känns ju som igår! Jag känner ju mig inte gammal, haha, men tiden går...
Men både balen och studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv, helt klart! Om jag hade fått välja hade jag utan att tveka velat uppleva de dagarna igen!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller med dig Madde. Jag skulle så gärna vilja ta studenten igen, det var ju en sån underbar dag :)

2009-05-22 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback