Vi kör en dagens!


Dagens tillstånd:
Bra! Har haft ganska skiftande humör under dagen, men just nu är det bra!
Dagens borde: Det jag borde gjort idag var att försöka diska så mkt som möjligt, och det har jag gjort! (kanske kör en omgång till utöver det, om jag orkar)
Dagens shopping: Sallad, leverpastej, mjukost och bröd, glammig värre va? ;)
Dagens frisyr: Uppsatt med diadem
Dagens parfym: Nån jag köpte på Gekås
Dagens i-landsprobem: Jobbigt att diska i balja?
Dagens klädsel: Tooootalt värdelösa jeans, linne och kofta
Dagens planer: Planen var disk, blev också disk...
Dagens "vill ha": Löneförhöjning?
Dagens fundering: När i helvete får vi bänkskivan?
Dagens behov:
Dagens "vill helst slippa": Jag vill helst slippa jobba, vill bara vara ledig och bli klar i lägenheten nån jävla gång...
Dagens bästa: Internet!
Dagens mat: Blev lite kvällsmat så här på kvällskvisten
Dagens låt: Go Go Dolls - Slide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback