Bra dag idag!


Idag har jag och Terese haft en riktigt mysig dag!

Vi tog en fika på Viskan, gick och kollade på snygga höstskor, provade snygga kläder (Faith bl.a där jag använde mitt presentkort jag fick från mina f.d jobbarkompisar, tack!) och lite annat smått och gott! Sist men inte minst bjöd (taaaack!!) Terese mig på våra livs första spray-tanning-dusch! Det blev förvånansvärt bra faktiskt! Det jobbiga är bara att man helst inte ska vara i kontakt med vatten på 24 timmar... Liiiiite äckligt, men vi tvättade händerna i alla fall.
Sen drog vi till Hemmakväll och hyrde 3 tjejfilmer och köpte varsin Ben & Jerrys, yummy! :)

Och i detta nu sitter jag och förbereder ett personligt brev inför "jobbchansen" på AF på fredag, då det kommer dit en från Transcom (vi kanske blir jobbarkompisar igen Åsof? ;) och en från ICA-Banken. Ska bli riktigt kul!

Imorgon ska jag, mamsen och pappsen åka till Trollhättan för att hälsa på min kära syster och Knutte, det är på tiden för ingen av oss har varit där ännu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Just nu lottar jag ut en kylskåp med Vitamin Well's drycker.Var gärna med :)



http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html

2009-09-11 @ 13:53:54
Postat av: thkl

Vad blev det för fint???

2009-09-12 @ 11:04:07
Postat av: Madde

det blev en superskön stor grå skjorta :) hur go som helst! :)

2009-09-12 @ 16:09:38
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback