Lördag it is!

Klockan är 19:21 i detta nu. Det är lördag. Och jag och Robban vet inte vad vi ska hitta på. Hade jag kunnat hade jag definitivt supit skallen av mig, men imorgon ska jag köra min kära faster till tåget så istället får det bli ett mer normalt alkoholintag.
Jag funderar dock på att dra till Willys och köpa lite ost? Kanske hyra en film? Gå på bio? Får se vad Robban säger sedan, just nu MÅSTE han ju bara se när Zlatan spelar...

Nåja, jag kan ju åtminstone passa på att avslöja att jag ska på arbetsintervju den 29e, och då handlar det om ett kundtjänstjobb på Scandic, yeah! Jag är grymt sugen på att prova på något nytt!

Vad gör ni, mina max 10 läsare en lördagskväll som denna? ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du vet vad vi gör ialla fall...dvs ingenting.

Vi kommer ner snart

2009-09-12 @ 20:44:21
Postat av: åsa

wooo på scandic? YE på transcom? sitter på samma våning som transcom... de hade ju vari GREEJT! ja kanske snart blir dubbel skillad så kanske sitter på scandic sen me ;D cooolt åsof å mafru igen!! WOOO

2009-09-16 @ 22:16:20
Postat av: åsa

smma våning som jag jobbar på mena ja.. haha inte som transcom :P haha

2009-09-16 @ 22:17:18
Postat av: mafur

jaaa det hade vart sjukt najs jue! :D sicket team asså! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback