Glad påsk!

Vilken fantastisk dag att fira påskafton på!

Vi är bjudna på påsklunch hos mina kära svärföräldrar idag vid 13, men jag tänkte nog gå lite tidigare så jag hinner knäppa några bilder på vägen : )

För övrigt så har vi gjort en beställning idag, på en iMac 27' tum! Längtar så tills vi får hem den! Tänk att sitta och redigera bilder va? Rena himmelriket! Dock visst de inte när vi skulle kunna få hem den, den var visst slut överallt... Men den som väntar nåt gott ; )

Glad påsk på er, och ät nu inte för mycket godis ; )


Kommentarer
Postat av: Mikaela

GLAD PÅSK Madde! Jisses sitta vid en sån o redigera bilder, det är ju rena drömmen! De är så jäkla stilrena och fina att titta på :D Nu ska jag ut och premiärgrilla hos pappa. Det är en himla fin dag idag...Kram Mikaela

2010-04-03 @ 13:02:05
Postat av: Madde

Ja verkligen! Kommer nog sitta bänkad ett bra tag efter vi har fått hem den, haha! Gud va härligt! Hoppas du får en bra påskafton :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback