Jobb, bil, fika å annat

I vanlig ordning jobbar jag och står i! Det blir tidiga mornar och tidig läggdags varje dag (förutom idag möjligtvis).

Just idag har jag inte bara jobbat, utan även blivit ägare till en "ny" bil! (eller ja, den står på pappa iofs...) Jag är i varje fall överlycklig över att slippa åka buss och tigga skjuts så fort man behöver göra något. Underbart!
För att fira detta åkte vi upp till Wille en sväng och tog med oss några säterknutar (vaniljbullar, typ) och drack kaffe, väldans trevligt!

Jag kan också avslöja att min kära syster och hennes kille har köpt en lägenhet i Borås och ska äntligen flytta hit! : ) Dock ska viss renovering göras innan inflytt...

I helgen blev det en del balkonghäng och kaffedrickande med mina nya favoriter; min limegröna pressobryggare från Bodum och mina nya muggar "Origo Mix" från Iittala, jag är mer än nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback