2010 blir 2011

Snart är det ett nytt år!

Det är med blandade känslor jag lämnar 2010. På jobbfronten känns det som att det bara kan bli bättre, och det håller jag tummarna för att det blir! Jag hoppas att jag blir lite mer driven och fokuserar mer på vad jag själv vill nästa år. Jag vill så gärna komma på vad jag vill göra... Vill jag plugga? Till vad? När? Nu? Sen?
Förmodligen kommer jag fortsätta jobba ett tag till, men jag vägrar vara på ett jobb där jag inte trivs. Man mår inte bra av det. Hoppas jag får in en fot någonstans där jag känner att jag kan utvecklas och känna mig som en medarbetare.
På måndag är det arbetsförmedlingen som gäller, de är ju sååå underbara där! ;)

Kvällen bjuder på god mat, god dryck och trevligt sällskap här hemma hos oss. Fläskfilé med klyftpotatis och grönsaker, och sedan marängswiss, mums!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll och framför allt ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: isa

Gott nytt år!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback