Fredagsmys? Snarare fredagsjobb!

Nu sitter jag här, lite halvsleten (snarare helsleten faktiskt). Jag jobbade 16-00CDON igår, och ska jobba 15-00 idag. Så istället för fredagsmys blir det fredagsjobb istället. Men nästa månad, när lönen kommer är det säkert värt det...

Jag passade för övrigt på att ta kort på mina tulpaner som jag köpte igår. Jag tänkte göra det till en liten tradition, att köpa fräscha blommor varje torsdag. Jag tycker att hemmet känns så levande då! Och jag som verkligen inte har "gröna fingrar" kan ju istället lägga pengarna på fina buketter iställer för krukväxter.

Jag har kommit fram till att jag inte är speciellt snäll mot mig själv. Jag vet med mig att jag inte har några pengar att shoppa kläder för, men ändå så surfar jag runt på till exempel Nelly, HM, Ellos, Bubbleroom och alla andra bra sidor... Man får ju liksom inte mer ha-begär bara för att man gör det, nä'rå... Men när jag har varit så duktig och jobbat så förtjänar jag väl lite nya kläder, eller? Eller?!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fin blogg du har :)

Postat av: Catrin

åh det är så himlans mysigt med "fräsha" och levande blommor som snittblommor hemma. Är själv dålig på att köpa och får mestandels av mamma när hon kommer förbi =) Men ska nopg bättra miog...

2010-03-01 @ 13:21:51
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback