2010

Long time no see!
Snacka om att det var sjukt längesedan jag skrev här! Nästan en hel månad sedan! Lusten och inspirationen har inte riktigt velat infinna sig på senare tid. Och det gäller inte bara bloggen, utan en hel del annat. Som tur är har jag kvar mitt extrajobb på CDON fortfarande, nu var det dock ett tag sedan jag jobbade, för Robban har haft semester från jobbet ett tag nu och då ville jag passa på att vara ledig samtidigt.

Julen och nyåret blev lyckat, dock lyckades jag dra på mig en "light"-version av magsjuka innan jul, det var sådär lagom roligt. Nyåret firade vi genom att ha middag här hemma med Wille, Terese, Bella och Chris, och det var riktigt trevligt med god mat, gott vin, goda drinkar, sällskapsspel och roliga kort!

När jag tänker tillbaka på 2009 så är det största som hänt att vi köpte en lägenhet som vi totalrenoverat. Det har varit både blod svett och tårar. Det var en sjukt tuff period för oss, och ibland hade jag bara lust att ge upp! Men vi samlade kraft och lyckades få klart alla stora moment och nu har vi bara smågrejer kvar. Jag har lärt mig himla mycket på den här renoveringen och mitt intresse för inredning har växt sig ännu större!

2009 firade jag och Robban även vår 4 års dag! Tänk vad tiden går, och nu är vi redan inne på vårat 5:e! Har vi klarat av en renovering ihop så klarar vi nog allt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback