Saturday

Alkoholintag och restaurangbesök var det som stod på schemat igår kväll! Vi skulle nämligen fira att Torra fyllde 51 år i måndags!
Vi landade på Georges, där maten och servicen alltid är av högsta klass! Sedan fortsatte vi hem till Harriet och Torra (Robbans föräldrar) för att spela lite spel och ha det allmänt trevligt.

Jag och Robban brukar alltid ta en liten fördrink här hemma innan vi åker iväg på festligheter, och så gjorde vi även igår! Jag svängde ihop varsin Cosmopolitan, som har blivit en av mina absoluta favoritdrinkar. Jag älskar att göra drinkar och exprimentera, jag hade till och med kunnat gå en bartenderkurs bara för skojs skull : )

Idag har det varit en tämligen lugn dag (skönt!). Dreamteam åkte hem till Thkl och Hada för att hälsa på lille Emil och även överlämna en liten present.
Efter det har det inte varit många knop! Ingen av oss har varit särskilt pigga idag, detta resulterade i mat från Campino, lösgodis från Hemmakväll och tv-tittande. Dessvärre visade det sig att det är fotboll idag. Då jag inte är något fan av sport så föredrar jag att sitta här, framför datorn.
Funderar på att eventuellt läsa en bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback