Vår? Ja tack!

Sara var precis här på en fika bestående av , bullar och lite god choklad! Trots att Anders (hennes kille) har bott här på Sjöbo ett bra tag så har vi bara lyckats träffas ett fåtal gånger, men nu när jag är arbetslös kanske det blir fler!
Nu tror ni säkert att jag inte gör annat än fikar, och då tror ni rätt! Fast ibland så hinner jag även med att dammsuga och bara allmänt städa också ; ) Haha, skämt åsido!

Förresten, vilket faaaantastiskt väder vi har haft idag! Hade det inte varit för all snö och minusgraderna kunde det nästan ha varit vår! Solen lyste in så vackert i lägenheten på de fina tulpanerna jag köpte häromdagen, så just nu längtar jag ihjäl mig, snälla kan det inte bli vååååår snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback