Bodum Pressobryggare

God morgon!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen. Jag har redan sorterat vårat berg med tvätt, satt igång två maskiner och hängt upp dom, satt igång två nya, ätit frukost, städat köket och kollat på ett avsnitt Sex and The City. Produktiv morgon må jag säga!

Jag har även kollat över ekonomin och kommit fram till att jag faktiskt har råd att köpa ett klippkortFriskis! Känns riktigt härligt faktiskt, har längtat efter att börja träna men aldrig fått tummen ur, eller snarare så har inte pengarna räckt till. Extra kul är det att både Åsa och Linda tränar där, alltid kul med lite sällskap : )

Sedan funderar jag även på om vi (jag) skulle ta och införskaffa en limegrön pressobryggare från
Bodum. Personligen gillar jag pressobryggare mer än kaffekokare, då de är mycket smidigare och oftast snyggare. Den limegröna nedan tycker jag till och med är så fin att jag skulle kunna ha den framme på köksbänken jämte mina Marimekkoburkar. Dessa finns i många fina färger så som lila, röd, orange, vit, brun, grå och svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback