Fredagar we like!

Idag är det fredag, och just idag är fredag = Gekås.

Det blir jag, Jenny och Åsa, alltså Dreamteam. Jag ska mest kolla efter "piff" till sovrummet. Överkast, kuddar, filtar och kanske lite ljus och sånt. Det jag helst vill hitta är ett snyggt överkast, det skulle lyfta hela rummet! Så vi får hålla tummarna för att dom har nåt där : )

Idag har jag kollat runt lite på
Urban Outfitters hemsida, jag äääälskar deras grejer! Det bästa av allt är att jag ska till Stockholm i april och då mååååste jag dit! Där kan man gå runt i timmar utan problem... Det som lockar mest är deras ramar till LP-skivor. Jag tycker att omslagen var mycket snyggare förr, så jag har samlat på mig tre stycken olika (hittills) som jag vill ha som tavlor, kan nog bli riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback