Konsten att njuta av livet

Den senaste tiden har jag insett att det är dags att njuta av livet, och göra sånt som jag blir glad och mår bra av! Jag började powerwalka för ungefär 3 veckor sedan (regelbundet då alltså) och det känns så himla bra! Dessvärre började jag känna av lite halsont i lördags och nu har förkylningen brutit ut på riktigt... Men det är bara att försöka komma igång sen igen när jag är frisk.

Jag och R har även kommit överens om att vi verkligen behöver satsa på inredning nu framöver, och INTE elektronik! Det känns så himla skönt, snart kanske vi äntligen får det så där mysigt och hemtrevligt : ) Vi har även beslutat oss för att ta tag i det där med färg som vi gärna vill ha i vårt hem, men inte riktigt lyckats få in. Idéerna är många, men de ska ju gärna bli verklighet också! Så vi jobbar på just nu för att få ihop de pengar vi behöver för att få det hem vi vill ha : )

Och nu när äntligen har blivit lite varmare tog tag balkongen och skurade den från topp till tå! Så småningom vill vi gärna lägga trätrall där ute, men så länge köpte vi en plastmattaRusta för 199kr som fungerar finfint! En färgklick blev det också ; )

Sedan blev jag trött på alla tråkiga mjölpåsar och annat i skafferiet, så jag hällde över allt i fina glasburkar (från ÖB) och skrev etiketter med min Dymo-maskin som jag köpte på Clas Ohlson, fiffigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback