Back to work...

Imorgon ska jag börja jobba igen efter min sjukskrivning, och det är lika med ångest på hög nivå. Måndagar betyder nämligen 12-timmarspass på mitt jobb. Känns inte särskilt lämpligt då jag är lååååångt ifrån helt frisk. Jag bara undrar hur lång tid det ska ta innan jag kan leva som vanligt igen? Jag orkar inte ens gå i stan för länge, för då får jag jätteont i nacken och huvudet... Jag känner mig verkligen handikappad...

Nåja, jag tänkte ta mig en lång varm dusch innan det är dags för sängen, det är ju aldrig fel ;)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Hoppas det gick bra idag. Kramar i massor

Postat av: emmys bloggkalas

ja det låter coolt :D

2010-11-09 @ 16:33:26
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback