Nytt i köket

Min käre karl och jag har låtit köket "vara som det är" sen vi byggde ihop det i stort sett, utan speciellt mycket personlighet och piff. Anledningen är att vi inte riktigt visste hur vi ville ha det, så vi valde att vänta istället. Nu beslutade vi oss för att sätta upp lite hyllor i köket just för att få mer personlighet. Min handy man satte upp dessa igår (med viss assistans av mig såklart), och oj vad nöjda vi är!

Det bästa är att piffet inte behöver stå på bänken numer, utan att arbetsytorna är fria!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

Postat av: åsofski

guuu så fint de blev :D

2010-11-10 @ 19:41:48
Postat av: isa

Shit vilka fian bilder!!!!!!!! Grym fotograf!!!

Avgudar dina orange plåtburkar!!!

Sjukligt snygga!!

2010-12-07 @ 14:06:35
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback