Planer för hallen

Igår tog jag och sambon "svängen" om Ikea, äntligen! Vi har länge behövt göra i ordning vår hall, men vi har liksom inte fått tummen ur röva så att säga. Men igår fick vi det alltså! Så nu har vi i alla fall inhandlat fruktansvärt bra (och snygga!) grejer. Vi var dock oense för ett ögonblick, det stod mellan vita möbler eller svart/bruna. Så R ringde sin kära mor, och vem höll hon med? Jo MIG! vitt blev det alltså ;)

Självklart ska det piffas med färg också, annars blir det ju dödens tråkigt! Jag har tänkt mig en Tam Tam-pall till hallen, det stod mellan orange och rosa, men det lutar nog åt rosa, den är ju SÅ snygg!

bilder lånade från
anyhow.se och barnvanligt.nu

Kommentarer
Postat av: åsofski

naajnaaajs mafur ;D



Postat av: Anki

otroligt snygga!

2010-11-20 @ 21:47:33
Postat av: Madde

visst är dom! :D heeeelt underbara!

2010-11-21 @ 09:43:37
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback