Sagan om isfolket

Sagan om isfolket är en serie böcker i 47 delar skriven av Margit Sandemo, och den är heeeelt underbar! Mamma har hela samlingen hemma och jag tror att jag har läst hela 3 gånger! När man väl har börjat så blir man helt fast... Jag har i alla fall letat runt som en tok på loppisar, Tradera och Blocket i några år nu. Så fort jag börjar buda på Tradera så stiger priset, min gräns är 500kr.
Men idag gick jag av en ren slump in på Blocket och såg att det fanns en annons från Borås! Och gissa vad han ville ha för hela serien? 500kr! It's a sign!

Så imorgon är det minsann jag som ringer ihärdigt till denne man, och håll nu tummarna STENHÅRT för att han har kvar böckerna!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej jag säljer mina 47 sagan om isfolket för 400 kr jag bor i Uddevalla... Intresserad? Finns på Facebook Katarina öst

2011-12-15 @ 22:02:11
Postat av: Kattis

Hej jag säljer mina 47 sagan om isfolket för 400 kr jag bor i Uddevalla... Intresserad? Finns på Facebook Katarina öst

2011-12-15 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback