Kanelskorpor & grönt té


Hej på er!

Jag är sjukt trött nu för tiden alltså... Har vaknat med huvudvärk i snart 2 veckor, bäst att det försvinner snarast, har inte tid med sånt!

Helgen var i varje fall bra, fest med jobbet i fredags, Lager 157 med Jenny och Åsa i lördags (hittade en skinnjacka, jääääj!) och i söndags var jag med Jenny på BomässanÅhaga. Vi fick oss allt en liten glimt av "Arga snickaren", tyvärr pratade jag inte med honom... Haha, jag hade verkligen gått och funderat i några dagar på vad jag skulle kunna fråga men kom inte på nåt!
Helt tomhänt blev jag inte dock (hade jag inte väntat mig heller för delen, haha!), utan det fick bli mumsiga kanelskorpor och två gröna teér!


(förresten, hur tusan man skriva té? the? te? har aldrig fattat vad som är "rätt"...)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Te, ska det vara om man frågar mig.

2010-10-20 @ 10:07:03
Postat av: thkl

Min röst faller på te.

2010-10-20 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback