Tacokväll med fina tjejer

Ikväll ska jag, Jenny och Åsa (och Bonnie såklart!) äta tacos! Eller ja, Bonnie äter nog inte tacos, men hon är med i alla fall :) Och givetvis tar jag med mig den GULA kryddan till Jenny, det är mycket viktigt! ;)

En riktig lyx var det att få sluta kvart i tre idag, det är ju tidigt för mig liksom... Och så blir det sovmorgon imorrn, kan knappast bli bättre!

Direkt efter jobbet imorrn kväll så beger vi oss ut mot stugan, det var så längesen nu så det ska bli riktigt mysigt! Hade inte varit helt fel med en god drink eller två på en fredagskväll, men vi får väl se vad jag hittar på...

Kommentarer
Postat av: Jejo

Jag behåller den andra gula kryddpåsen som du hade med dig;)

2010-10-07 @ 22:49:02
Postat av: Madde

det gör du rätt i! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback