Idéer för vardagsrummet

Nu tror jag att jag har kommit på den bästa (och kanske snyggaste) lösningen för vårat vardagsrum. Utmed ena långsidan av vardagsrummet ska vi ha en låg vit "bänk" (ev. "Bestå" från IKEA) som sträcker sig utmed hela väggen. Då ska vi även sätta upp teven på väggen i samma veva. Jämte teven har jag funderingar på att ha en Stringhylla eller två. Frågan är bara vilken färg?
Jag var inne på
Rum21's hemsida och kikade lite, och fastnade för den med valnöt och vita kanter... Sedan sökte jag på nätet och såg att den även finns i svart. Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Anki

Det är så sjuktsnyggt med stringhyllor!



Vi (jag har bestämmt) ska också ha det, till CD skivorna som bara står på hög nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback