10 gruppen

Efter jobbet idag gick jag in en sväng på Borås Fabriksförsäljning och kikade lite. De har ett brett utbud av tyger, bäddtextilier och handdukar bland annat.

I alla fall så fick jag mig en "aha-upplevelse" när jag såg att de hade tyger från 10 gruppen. Jag hade nästan glömt av deras fina tyger! Att jag ens känner till dom är tack vare min faster, som själv är ganska bevandrad inom inredning och design.

Dessvärre har jag köpstopp på "onödiga" saker. Vi håller nämligen på och planerar en resa till Italien i sommar, och då måste vi spara undan lite pengar : )

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Visst har 10-gruppen mycket fint?! Kul med Italien! :) Själv sparar vi pengar till en massa nödvändig renovering på huset... Suck!

Postat av: Madde - madelajjn

Dessi: Ja helt underbart fina saker! :) Ja, jag ser verkligen fram emot Italien, det tråkiga är ju bara själva sparandet men det är ju nödvändigt ;)

2011-04-21 @ 07:42:59
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: My

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 00:50:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback