Mycket i huvudet

Hej på er!

Jag har inte varit så flitig med bloggandet det senaste, men jag har haft lite att tänka på... Jag har varit arbetslös i mer än tre månader nu, och jag har verkligen känt mig värdelös som människa under denna tiden. Men igår blev jag så himla glad när jag fick ett samtal från Apotek Hjärtat, och de ville att jag skulle jobba i hela 4 veckor! Lycka!

Sedan har min sambo blivit farbror igen! Agnes som jag har bloggat om några gånger förut har fått en liten lillebror, så vi hälsade på dom på sjukhuset igår och han var jääääättesöt! Ser ut som att han får fina bruna ögon som sin mor ; )

Och nu har jag träningskläderna på och ska snart dra till gymmet, var ett tag sedan kan jag säga! Har bara powerwalkat nu ett tag.

Men nu känner jag att jag snart vill börja "som vanligt" igen med bloggen, känner mig lite gladare nu : )

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag hade bloggpaus under nästan hela 2010... Kom inte igång förrän i december, när jag mådde bättre. Man har perioder i livet när man orkar mer eller mindre. Jag gillar det du gör, så ska bli kul att se mer. Och grattis till jobbet! :)

Postat av: Madde - madelajjn

Dessi: Javisst är det så! Och ibland är det svårt att få inspiration tycker jag... Men det är jätteroligt att du gillar bloggen, jag blir så glad när jag läser sånt :) Tack!

2011-04-10 @ 11:04:46
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Inspiration kommer och går... Man får utnyttja det när man känner massor. Blir säkert bättre när du får komma ut och göra lite annat också. Jag tycker din blogg är toppen, alltid kul att titta in! :)

2011-04-10 @ 19:32:33
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Johanna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 13:27:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback