Second hand


I veckan passade jag på att gå till Myrorna en sväng på lunchen, och vilken tur att jag gjorde det! Hittade en minibyrå från IKEA, superbra för mig eftersom jag har så mycket småprylar så som nagellack, smycken smink och annat! Jag tänkte att den ska få sig en omgång med färg, funderar på nån "tjejig" färg, typ rosa eller lila...

Sedan hittade jag även små söta tallrikar med hjärtan på. Jag har varit ute efter lite mindre tallrikar, när man bara vill ha något litet till teét! Perfa!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Men jösses, vilka fina fynd :)

Postat av: Jessica

Åh, vilket sött porslin :)

Jag har en sån byrå. Riktigt bra!! :D

2011-04-30 @ 20:31:48
URL: http://nojss.blogg.se/
Postat av: isa

Ååååååå va avis jag blev.. jag vill också ha en sån minbyrå eller snare 6st till mitt soffbygge till ella :)Vilka söta tallrikar du fyndat loppis är bra!!!

2011-05-03 @ 16:13:47
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback