Det blir nog ingen Pappelina...

För ett tag sedan skrev jag om en matta från Pappelina som jag ville ha... Men så var jag en sväng på Lagerhaus igår och hittade en annan matta med lite skarpare färger som jag föll för. Jag har dock inte bestämt mig för hur jag ska ha den...

diagonalen eller rakt? Om jag har den rakt, som på översta bilden, kommer den bli smutsig direkt eftersom den är under diskmaskinen och det spills alltid en massa där... Men egentligen är nog det alternativet snyggast. Vad tycker ni?

(matta från Lagerhaus, 349kr.)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror nog på rakt. Men kan man inte ha den en bit ut från diskbänken? Lite mer mot mitten, eller där som den vita pallen står, typ? :)

2011-02-15 @ 11:45:00
Postat av: Nanna

Det är ju skönt att stå på en matta när man är igång i köket men å andra sidan var det fint att bli "välkommen" av mattan när man kom in i köket... vilket svårt val...!

Postat av: Madde

ja alltså, att placeringen av en matta kan vara så svår, haha! helt sjukt... men jag tänkte att jag provar på båda sätten en vecka åt gången, så får jag se vilket vi trivdes bäst med här hemma...

2011-02-15 @ 20:01:03
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback