Presenter

Min faster fyller år idag, och hon är en av dom som har allt. Typ.

I alla fall så satt jag på nätet och kollade runt lite i vanlig ordning, och hittade den snygga StockholmsbrickanDesigntorget. Förut bodde min faster i Stockholm, och jag tror att hon saknar det lite, så jag tyckte det passade ypperligt med brickan.
Sedan gillar hon goda italienska viner (vem gör inte det?!), så två flaskor får hon också. Plus ännu en smart grej. En vinbok! Så att man har koll på alla goda viner, och framför allt, kommer ihåg dom!

(har tidsinställt detta inlägg, så att min faster inte råkar kika in här innan kalaset ikväll...)


Kommentarer
Postat av: isa

Jag vill också ha en sån bricka!!!!!!!

Önskar att jag var din faster just nu :)

Postat av: Madde

Ja jag tycker den är skitsnygg! Skulle gärna haft en själv jag med ;)

2011-02-24 @ 08:24:45
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback