Fynd från loppisdagen


Syrran och jag kom till Åhaga ungefär kvart över nio på loppisdagen, och möttes av en lååååååång kö! Men som tur var så gick det ganska fort att komma in och börja fynda. Jag hittade tre saker som jag blev riktigt nöjd över, en fin gammal retrobricka för 20kr, en röd gammal vägglampa för 10kr och ett tidningsställ från Ikea för 20kr.

Tidningsstället har jag sett på Myrorna flera gånger, men till ett överpris enligt mig, så när jag hittade ett för 20 kronor tvekade jag inte! Jag tänkte att jag skulle spraya det i någon fin färg, det lutar åt rött denna gång! Ska bara fundera ut vart jag ska ha det ; )

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Coolt med rött! Lycka till! :)

Postat av: Sofia

Fina grejer!! JAg fyndade ju oxå två såna blåa tidningsställ för sammanlagt tio kr för någon månad sen. hihi, kul att fynda!! Ska oxå spraya dom i nån färg. Blått kommer inte in här på läääänge tror jag. :)

Kram!

2011-06-06 @ 22:24:39
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: isa

Du hittar då alltid så coola grejer.. Blir avis varje gång jag ser jag dian fynd. Låter super coolt med rött!!! Jag kan fortfarande inte släppa vill ha begäret på din tidigare fyndade bricka. den är ju bara för cool!!!



Kram

2011-06-07 @ 12:50:51
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback