Designfavoriter

- "Arkibelag" röd lampa m bord, Ruben.
- Stringhylla.
- "FL/Y" orange lampa, Kartell.
- "Siluett" lila lampa, Bsweden.
- "Don't leave me" gult bord, Hay.
- "Cookie" kakfat, Asplund.

Jag samlade ihop några av mina designfavoriter i ett kollage, så att jag kan bocka av dom allt eftersom (drömma går ju, haha!). Som ni kanske kan gissa är det ingen av dom som är speciellt billig, så det kan nog ta hela livet ungefär... Kartellampan har jag i alla fall införskaffat, och Stringhyllan är ganska aktuell i nuläget.

Har du någon speciell designfavorit?

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Kartell-lampan är också en av mina favoriter! En vit String Plexi ska få komma in i sovrummet snart, alldeles snart. Hay-bordet får gärna flytta in, men det lär nog tyvärr dröja... Har så många favoriter egentligen!

Postat av: isa

Hay bordet i gult har jag suktat efter i flera månader, vill ha det i badrummet... Å vad jag vill!!! Jätte fint kollage hjärtat!! kram

2011-03-24 @ 08:04:00
URL: http://rustaupp.bolgg.se
Postat av: Madde - madelajjn

Dessi: Mm, dessvärre brukar alltid de saker som jag faller för vara dyra...så dumt! ;P

Men man har ju hela livet på sig ;)



Isa: Ja det är sjuuuukt snyggt! Skulle vilja ha det i en myshörna med en fåtölj eller nåt! :)

2011-03-24 @ 08:36:09
URL: http://madelajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback