Friday it is!

Hej på er!

Idag är det fredag, och jag har varit ledig hela dagen, underbart! Mindre underbart var det att min bil inte gick igenom besiktningen... Men svärfar ska hjälpa mig, så det ska nog gå bra! : )

Just i detta nu håller jag på och städar och röjer som en tok här hemma! Det har nämligen inte blivit städat här på cirkus 4 veckor. Jag började jobba ungefär då, så jag har verkligen inte hunnit eller orkat... Och nej, jag bor inte själv!
Jag tyckte att jag förtjänade lite rosévin idag när jag är duktig och städar, och oj va gott det var! Köp köp!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, klart du förtjänar lite rosé :) Hoppas du får en fin helg, njut ! Och ps. fiiiiiiina vinglas... vill haaa!

Postat av: Madde - madelajjn

tack fina du! :) jaaa visst är dom underbara? har bara två än så länge, men fler ska det bli ;) hihi

2011-05-13 @ 21:33:12
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: Syrran

Åh. Man kanske ska köpa på sig de viner man vill testa? Så man kan smaka om typ 1 1/2 år! ;P

2011-05-16 @ 11:03:07
Postat av: Madde - madelajjn

haha ja det tycker jag ;) du får se det så här; tänk vad många viner jag hinner prova under tiden, så sen är det bara för dig att köpa de bästa! ;D

2011-05-18 @ 09:20:57
URL: http://madelajjn.blogg.se/
Postat av: chris

å va törstig jag blev nu. lite värme och en glas gott på en balkong vore inte så dumt..

ha det fint!

2011-05-18 @ 12:57:16
URL: http://poppelstore.se/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback