Mer färg åt folket!


Som ni säkert vet så älskar jag färgglad inredning! Men jag gillar även att ha färgglada kläder på mig. Jag ser mig verkligen inte som en moderiktig tjej, och kan knappast påstå att jag följer några trender på det viset. Jag köper mest det som jag tycker är snyggt och bekvämt, och gärna färgglatt såklart! Men jag tycker samtidigt att det är väldigt roligt med kläder, och jag önskar att jag kanske la lite mer tid och pengar på det, men än så länge lägger hellre mer pengar på inredning ; )

Ovan ser ni mitt senaste tillskott i garderoben som jag beställde på Nellys rea. Den är från märket Nelly Trend och kostade 119kr på rean och med 15% rabatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeey!

Vi är två tjejer som precis öppnat en nagel&hår salong i Borås! Och just nu kan du gå in och gilla oss på facebook och skriv gärna en rad på bloggen så får du 10% rabatt på valfri nagelförlängning (gäller vanligt naturellt, franskt, glitter, Minx, Nail Art)



Hos oss finns allt! Spana in vår hemsida
www.nailsandglamor.se



Hoppas vi ses! Kramar ifrån Linda&Sandra - Nails&Glamor, Skönhet när den är som bäst!

2011-10-05 @ 16:55:54
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: thesis writing service

Design of this dress is amazing and really fashionable. I want order it in online store.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback