Nu var det min tur!


Hej på er!

Den glesa uppdateringen beror på fullspäckade dagar samt förkylning! Jag som har klarat mig så länge, och trodde att jag skulle slippa. Jag dricker faktiskt till och med C-vitamin varje dag, det ni! Haha, men uppenbarligen hjälper inte det!

Nåväl, Stringhyllan hämtade jag på Rum21 i förra veckan. Dock är vi båda lite tveksamma om vi gjorde rätt val av färg. Vi trodde nog att valnöten skulle vara aningens mörkare än vad den faktiskt var... Så egentligen hade jag nog velat ha en vit. Ska ringa Rum21 och se om vi kan få byta fast vi har öppnat paketet (och faktiskt satt upp den på prov)! Hoppas!

Snart ska jag bege mig iväg på jobb igen, har ett delat pass idag bara för att vi inventerar varje morgon. En liten tupplur hann jag med emellan, och nu är det även lunchdags! Ha det bäst fina ni!

Kommentarer
Postat av: cv services

Breakfast is the most important food during the all day. You need it everyday.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback