Bilder från London

Åh vilken rolig weekend jag hade med mina fina brudar i London! En riktig shoppingresa får man väl kalla det, vi bodde i princip på Oxford Street och på Primark. Förutom just den gatan så hann vi även med att åka till Notting Hill och gå på marknaden Portobello Road, den får man veeeerkligen inte missa! Det var superfina färgglada hus och massa roliga saker att titta på. Den bästa butiken där var en underbar prylbutik med massa färgglada härliga saker, en riktig Madde-butik med andra ord.

Torsdag-söndag var vi i London, och ska man bara shoppa så räcker det gott och väl. Vill man däremot klämma in lite sevärdheter och andra kulturella aktiviteter så får man nog ha fler dagar.


Kommentarer
Postat av: Jejo

Resen var verkligen super! Kan ju inte bli annat än bra med världens bästa Dreamteam:)

Postat av: Anna

Vilken härliga resa ni verkar ha! Jag har velat åka till London jag med! Kramen

2011-09-25 @ 12:11:48
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback