Stringhylla på väg!

I förra veckan smet jag in på Rum21 här i Borås för att kolla på den gula String Pocket. Dessvärre var den inte så gul som jag trodde... Den drog lite åt det limegröna hållet, och var alltså inte sådär härligt gul som jag hade tänkt mig. Tur för mig att det fanns så många andra snygga att välja på! Det fick bli en i valnöt med vita gavlar istället, som även var sambons klara favorit.

Så nu väntar vi spänt på leveransen som ska komma 6 oktober, behöver jag säga att jag längtar?!


Kommentarer
Postat av: Lina

åhh fin:D jag har önskat mig en vit pcket när jag fyller år, man kan ju hålla tummarna nu :D

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Åh, vadå avis. Hur fin som helst ju! Ska bli kul att se den uppe! :)

2011-09-28 @ 19:16:18
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback